Ateşli gözlerinin seyrine daldım, İstanbul'u yangınlar sardı sandım.

26 Nisan 2012 Perşembe

Bir düş kursam ve sen
Birdenbire aniden ansızın çıksan ve ben
Ulaşsam apaydınlığa
Sade bakışların takılı kalsa gözlerime
Bir bakışın kavrulup kül olmama bedel
Senden gelmiş herşeye razı bi çare sızlar kalbimin derinlikleri
Aynada gördüğüm ben değil bir başkasının bedeni
Şiddetinden mahrum bırakma, varlığından en kötüsü yokluğundan
Emanet durur üzerimdeki yabancı bakışlar
Nefes nefese kalıpta göz kaçırdığım o günlerin tadı başka
Okuduğum her satır gördüğüm her rüya hatırlatır maziyi bana
Söküp atmak istemem bilesin ki sensizliğimdendir bu sarsıntı
Şiddetin tatlı gelir, mahrum bırakma senden ve sensizliğinden
İnanırım, sonumuz her mutlu biten masal gibi yerini alır hayalimde
Bilirim sensin en adaletli kahraman, sabrımın sonu, bahtımın gülü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder